Technický námÄ?stek primátora je velký humorista, aneb podÃvejme se na podobnÄ? â??uklidnÄ?néâ?? ulice v Plzni.
Protože nás velmi zajÃmalo, jak moc chce pan UhlÃk Roudnou „utiÅ¡it“, hledali jsme v Plzni srovnánÃ. Na webových stránkách Správy veÅ?ejného statku mÄ?sta PlznÄ? jsme naÅ¡li dokument s názvem:
„Intenzity automobilové dopravy na vybraných komunikacÃch PlznÄ? v roce 2005“. DozvÃme se tam, jaký je kde v Plzni provoz.
Na průtah Roudnou vyjede podle studià (ne naÅ¡ich, ale magistrátnÃch) z kÅ?ižovatky na RychtáÅ?ce vÃce než
20 000, nÄ?které studie uvádÄ?jà až 24 000, vozidel ze 40 000, které tam nynà projÞdÄ?jÃ. Prostým srovnánÃm tedy dojdeme k logickému závÄ?ru, že zmÃnÄ?né „uklidÄ?nÓ bude pro Roudnou znamenat asi takový provoz, jaký v souÄ?asnosti najdeme:
na Karlovarské za kÅ?ižovatkou s Alejà Svobody,
na Rokycanské u divadla Alfa,
v Lidické ulici,
na mostu Milénia,
v JateÄ?nà ulici,
na Americké.
na Klatovské u MulaÄ?ovy nemocnice.A kolik vozidel jezdà po Roudné teÄ?? Zhruba
7000 aut dennÄ?. Tedy asi tolik, kolik jich za den projede Alejà Svobody k fakultnà nemocnici.
Z logiky pana námÄ?stka UhlÃka nám vyplývá, že chceme-li komunikaci u nemocnice „uklidnit“, pustÃme tam provoz jako napÅ?Ãklad na Americké. Pozoruhodné uvažovánÃ...Že pan námÄ?stek UhlÃk uvažuje v dimenzÃch nám nedostupných, už dÅ?Ãve naznaÄ?ovalo jeho tvrzenÃ, že stejnÄ? je životnà prostÅ?edà v Plzni
jen jedno. Tak co.
Pan námÄ?stek jen tak mimochodem na konci své zprávy zmiÅ?uje rizika svého zklidnÄ?nà pro Roudnou: Jsou to hluk a vibrace z desetitisÃců vozidel...
Záhadné zákruty logiky...