Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS), 12/2000, PD
"Obchvat Roudné je jedinou možnostÃ, jak pÅ?etÞené Roudné odlehÄ?it od tisÃců automobilů, které zde dennÄ? projedou."
JiÅ?à Šneberger, primátor (ODS), 9.2. 2001, PD
Již jednou jsem obyvatelům Roudné Å?ekl svůj názor a na tom také trvám. RoudenÅ¡tÃ, nebláznÄ?te. Pokud obchvat nechcete, tak zkrátka nebude...
1) Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS), 30.9. 2002, PlzeÅ?ský rozhled Ä?.9
Plánovaný protipovodÅ?ový val, na nÄ?mž je situována komunikace, která objÞdà Roudnou jako alternativnà napojenà SevernÃho pÅ?edmÄ?stÃ, se projednává od roku 1995.
2) Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS),11.10.2002, MFD
Obchvat Roudné byl plánován na protipovodÅ?ovém valu. Jestliže se nÄ?co jmenuje protipovodÅ?ový val, vycházÃm z toho, že to funguje jako zábrana proti povodni.
(Průtah Roudnou nikdy nebyl plánován na valu. Nejen z důvodu jisté kuriozity, vést silnici nahoÅ?e na nÄ?kolikametrovém valu mezi zástavbou, ale také by to odporovalo zákonům.)
JiÅ?à Šneberger, primátor (ODS), 30.11. 2002, MFD
Radnà i zástupci obvodu se shodli, že samotný obchvat Roudné z dopravnÃho hlediska v podstatÄ? nic neÅ?eÅ¡Ã.
Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS), 20.3. 2003, MFD
Nová komunikace by mÄ?la pÅ?ispÄ?t ke zklidnÄ?nà provozu na Roudné.
(Podle vlastnÃch dokumentů zastánců průtahu by se provoz na 90 % Roudné nejménÄ? ztrojnásobil.... Situace by se možná zlepÅ¡ila v jedné ulici, kde shodou okolnostà bydlà nÄ?které veÅ?ejnÄ? Ä?inné osoby.)
Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS), 5.4. 2003, MFD
Doufám, že jsme dostateÄ?nÄ? eliminovali obavy, že tam budou jezdit kamiony, když jsme Å?ekli, že bychom omezili jejich průjezd na mostÄ? na RychtáÅ?ce.
(Ã?tvar investic MMP požádal v roce 2004 firmu EDIP, s.r.o. o vypracovánà doravnÄ? inženýrské studie pro průtah Roudné. Výsledek: RychtáÅ?ka – ul. Na Roudné, poÄ?et nákladnÃch vozů 1300/24h...)
JiÅ?à UhlÃk, mÃstostarosta Ã?MO, radnà (ODS), 2.10. 2003, MFD
Argument, že se na Roudné zhoršà životnà prostÅ?edà neberu. Životnà prostÅ?edà je po celé Plzni jedno a pokud auta nÄ?kam pÅ?ivedu, pak je odjinud odvedu.
Miroslav Kalous, technický námÄ?stek primátora (ODS), 6.8. 2004, PD
NemÄ?li bychom na nic Ä?ekat a zaÄ?Ãt stavÄ?t, protože obchvat Roudné je vÄ?Ä?ná debata.
JiÅ?Ã Bis, zastupitel (Ä?SSD), 3.5. 2005, PD
Je otázkou, zda uvedený Å¡patný návrh obchvatu Roudné nebyl zámÄ?rem, aby se prokázala nezbytnost realizovat tak oblÃbený průtah silnice I/27 mÄ?stem.
Miroslav Kalous, primátor (ODS), 7.10.2005, stanovisko odpůrce Krajskému soudu
Tzv. Roudná nebyla nikdy ani obcÃ, ani mÄ?stským obvodem a samotné pojmenovánà „Roudná“ je jazykovým omylem...
... nikdy nebyly vytvoÅ?eny žádné hranice pro urÄ?enà platnosti mÃstnÃho pojmenovánà „Roudná“. Tuto „Roudnou“ nelze pÅ?esnÄ? lokalisovat a identifikovat – nelze nijak zjistit, kde zaÄ?Ãná a kde konÄ?Ã, kde jeÅ¡tÄ? je a kde už je nÄ?co jiného...
1) JiÅ?Ã Winkelhöfer, starosta Ã?MO 1 (ODS), 11.11. 2005, MFD
Pro mÄ? jednánà s vámi nemá význam, protože mi nevÄ?Å?Ãte.(Na schůzi s RoudeÅ?áky, 9.11. 2005)
2)Stanislav Hajný, technický námÄ?stek primátora (ODS), 11.1. 2006, Právo
Abychom to stavÄ?li jen pro trolejbusy, to bychom museli být padlà na hlavu.
3)Miroslav Kalous, primátor (ODS), 14.1. 2006, PD
Jezdil by tudy jen ten trolejbus, dalÅ¡Ã doprava by byla vylouÄ?ená. (…) A já tvrdÃm, že na Roudné jsou ty emoce jeÅ¡tÄ? živené obÄ?anskými iniciativami, a o to je to horÅ¡Ã.