Argumenty obÄ?anských sdruženÃ
Platà argumenty k bodu Ä?Ãslo 1. a dále:
Průtah Roudnou je projektován tak neÅ¡Å¥astnÄ?, že procházà v tÄ?sné blÃzkosti FakultnÃ
nemocnice v Plzni, tÅ?età nejvÄ?tÅ¡Ã v republice a nejvýznamnÄ?jÅ¡Ã v regionu. Exhalacemi a
hlukem by byla postižena zejména dÄ?tská klinika v pavilonu F, dalÅ¡Ã lůžková oddÄ?lenÃ,
ubytovna Kamelot pro pacienty s leukemiÃ. Ã?Å?ednÃkům je jasné, že kolem takto chránÄ?ného
objektu hygiena nepovolà průjezd mnoha tisÃců aut.
V dokumentech Magistrátu MP ( napÅ?. podklady pro hlukovou studii pro Ã?KR MP,
1.12.2004 nebo podklady pÅ?edložené hygienÄ?, viz Dokumenty) se hovoÅ?à o vÃce než 20
tisÃcÃch vozidlech dennÄ?, která vyjedou z Roudné smÄ?rem na
sever. OvÅ¡em â??vypoÄ?tenýâ?? provoz kolem nemocnice je â??pouhýchâ?? 7 789
vozidel/24 hodin. Kam zmizà zbývajÃcà dvÄ? tÅ?etiny aut? Podle dokumentů odboÄ?à na BÃlou
Horu
nebo se pÅ?ipojà na východnà Ä?ást okruhu!!
Logicky vyplývá: buÄ? je balamucena nemocnice a
poÄ?et vozidel pod jejÃmi okny bude mnohem vyÅ¡Å¡Ã, než jà úÅ?ednÃci tvrdÃ, nebo se jedná o
zbyteÄ?nÄ? luxusnà a nadstandardnÃ, mnohasetmilionové napojenà na BÃlou Horu, která nic
podobného nevyžadovala. NeboÅ¥, když už auta budou mÃt možnost jet po Ä?tyÅ?proudém okruhu
na LochotÃn, proÄ? by to dÄ?lala komplikovanÄ? pÅ?es kÅ?ižovatky a ulice Roudné?
Co se týká EIA: Z původnà varianty projektu, která by musela procesu podléhat, byly úÄ?elovÄ?
vyjmuty parkovacà plochy tak, aby průtah Roudnou této proceduÅ?e nepodléhal. PoÄ?et aut zůstal
samozÅ?ejmÄ? stejný. Zastáncům průtahu je totiž zcela jasné, že by tato komunikace procesem
EIA neprošla.